KPMG – Planner (Resource Management), Audit & Assurance

Tule mukaamme rakentamaan KPMG:n tulevaisuutta!

KPMG on yksi maailman johtavista asiantuntijaorganisaatioista. Suomessa meitä KPMG:läisiä on yli 1600 ja toimimme 21 eri paikkakunnalla. Palveluihimme kuuluvat tilintarkastus-, vero- ja lakipalvelut sekä neuvontapalvelut. Audit & Assurance -palvelualueellamme työskentelee tällä hetkellä yli 500 asiantuntijaa. Tartu tilaisuuteen ja tule luomaan tulevaisuuttasi yhdessä huippuammattilaisten kanssa!

Me KPMG:llä uskomme, että yhteinen arvomaailma on avain työtyytyväisyyteen, kasvuun ja sitoutuneisuuteen. Kulttuurimme perustuu yrityksemme arvoihin. Toimimme rehellisesti, ajattelemme rohkeasti ja tähtäämme erinomaisuuteen. Arvostamme toisiamme ja työskentelemme yhdessä.

Etsimme nyt Planneria henkilöbudjetoinnista vastaavaan tiimiimme Helsinkiin

Planner-tiimimme vastaa tilintarkastuksen liiketoimintayksikkömme henkilöbudjetoinnista ja tilintarkastustiimien kokoamisesta sekä tukee niiden suunnittelussa ja muutoksissa. Tulet työskentelemään Helsingin toimipisteessämme, joka sijaitsee aivan keskustassa – Rautatieaseman ja Oodi-kirjaston kupeessa.

Arvostamme aikaisempaa työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, mutta se ei ole ratkaiseva tekijä. Erityisen tärkeänä pidämme kykyä ja intoa oppia uutta ja valmiuksia kasvaa ja kehittyä. Osaava tiimimme on tukenasi!

Planner-tiimin monipuolisissa tehtävissä pääset:

  • Vastaamaan tilintarkastustiimiemme kokoamisesta ja etsimään sopivaa osaamista toimeksiantoihin
  • Tutustumaan monipuolisesti tilintarkastuksen liiketoimintayksikkömme toimintaan ja sen osaajiin
  • Perehdyttämään ja tukemaan asiantuntijoitamme henkilöbudjetointijärjestelmämme käytössä
  • Toimimaan yhteyshenkilönä henkilöbudjetointiin osallistuvien tahojen välillä
  • Hyödyntämään data-analyyseja tiimien suunnittelussa ja hallinnoinnissa
  • Tukemaan asiantuntijoitamme heidän urapolkujensa rakentamisessa
  • Kehittämään tiimimme toimintaa

Tehtävässä suoriutuminen edellyttää:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta, kuten tradenomi / muu alempi korkeakoulututkinto
  • Vahvaa yhteistyö- ja neuvottelutaitoa sekä ratkaisukeskeistä asennetta
  • Järjestelmällistä ja aktiivista työotetta sekä hyvää organisointikykyä
  • Hyvää priorisointi- ja paineensietokykyä
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja
  • Sujuvaa suomen sekä englannin kielen taitoa

Aiempi työkokemus esimerkiksi taloushallinnon sekä asiakaspalvelun parissa nähdään eduksi.

Tarjoamme Sinulle

Mielenkiintoisia tehtäviä asiantuntijaorganisaatiossa sekä mahdollisuuden hyödyntää ja kehittää omaa osaamistasi. Uskomme, että riittävä vastuu ja toisaalta myös vapaus ja luottamus motivoivat parhaiten ihmisiä työssään. Sinua odottavat lämminhenkinen työyhteisö, hyvät henkilöstöedut sekä laaja-alaiset työhyvinvointia tukevat palvelut. Työelämän tasapainon varmistamiseksi työskentely meillä on joustavaa ja vapaa-ajan erilaisia harrastusmahdollisuuksia tuetaan.

Työtehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Työt alkavat sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Kiinnostuitko? 

Mahtavaa! Odotamme innolla, että pääsemme kuulemaan sinusta lisää. Lähetäthän hakemuksesi tehtävään tästä 6.12.2022 mennessä.

Alumni story – Maija Rinta-Laulaja

Alumni story – Maija Rinta-Laulaja

Alumni stories: Maija Rinta-Laulaja - Aalto Alumna & Consultant For the first career story created and published by Aalto Accounting, we had the opportunity to interview and write an inspiring story about Maija Rinta-Laulaja - a driven consultant currently working...